1. ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
H ιστοσελίδα www.cosyroom.gr είναι το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας με την επωνυμία «COSY ROOM ΑΕ» (εφεξής η Εταιρεία) και τον διακριτικό τίτλο «COSY ROOM ΑΕ», που εδρεύει στη Καλαμαρια Θεσσαλονίκης , οδός Μακεδονίας 43 (Τ.Κ. 55132), email: info@cosyroom.gr , τηλ. 231 6024276.
Πάγιος σκοπός της εταιρείας μας είναι η κατά το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) δίνει τη δυνατότητα τόσο στους πελάτες μας όσο και σε όλους τους χρήστες του internet να ενημερωθούν άμεσα για τα προϊόντα που προσφέρει η εταιρεία μας, να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους ηλεκτρονικά, καθώς και να δημιουργήσουν λογαριασμό χρήστη που θα τους διευκολύνει στις αγορές τους. Στις ιστοσελίδες μας (website) δίνουμε την δυνατότητα στους πελάτες μας να ενημερώνονται για το υπάρχον απόθεμα ή για το πιθανό χρονικό πλαίσιο παράδοσης των προϊόντων.
Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας, σας καλούμε να συμβουλευθείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος μας.
Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις, διότι η περαιτέρω χρήση και η περιήγηση σας στην άνω ιστοσελίδα συνεπάγεται την ρητή και ανεπιφύλακτη συγκατάθεση και συναίνεση σας στην εφαρμογή και ισχύ τους.
2. ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Οι παρόντες γενικοί όροι χρήσης καλύπτουν αποκλειστικά κάθε πώληση προϊόντων μέσω του ιστοτόπου (website) https://cosyroom.gr . Οποιεσδήποτε αποκλίσεις από αυτούς πρέπει να επιβεβαιώνονται από την εταιρεία εγγράφως. Οποιοιδήποτε άλλοι γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις αποκλείονται ρητώς. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς του όρους οφείλει να απέχει από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με αυτό.
Ειδικότερα, η αποστολή της παραγγελίας σας συνεπάγεται αποδοχή της παρούσας Σύμβασης και όλων των όρων αυτής.
3. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ
H Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών σύμφωνα με τις ανάγκες της και τα συναλλακτικά ήθη. Η τροποποίηση ή ανανέωση θα ισχύει από την στιγμή που θα ενημερωθεί σχετικά το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή. Ωστόσο, η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες, τις οποίες έχετε ήδη κάνει. Για το λόγο αυτό, οι χρήστες του ιστότοπου οφείλουν να ελέγχουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα τους όρους για τυχόν αλλαγές.
4. ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ
H cosyroom.gr δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της https://cosyroom.gr , τόσο όσον αφορά την ύπαρξη των ουσιωδών χαρακτηριστικών που κατά περίπτωση περιγράφονται για κάθε προϊόν που διαθέτει, όσο και για την ακρίβεια των στοιχείων που αφορούν τις παρεχόμενες, από το ηλεκτρονικό κατάστημα της «COSY ROOM ΑΕ», υπηρεσίες, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών ή εκ παραδρομής λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας.
5. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα που παραγγείλατε, δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, θα σας ενημερώσουμε εντός εύλογου χρονικού διαστήματος μέσω email ή τηλεφωνικά για τον πιθανό χρόνο παραλαβής του προϊόντος από τον προμηθευτή και την εν συνεχεία παράδοσή τους σε εσάς.
6. ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Η Εταιρεία ευθύνεται μόνο για δόλο και βαριά αμέλεια, σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση παραγγελθέντων προϊόντων και για πληροφορίες, που η ίδια δίνει ή υπηρεσίες που παρέχει μέσω του δικτυακού τόπου της.
Η Εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που μπορεί να παρουσιασθούν στους χρήστες, όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής για τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης, η Εταιρεία ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.
Η Εταιρεία κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά, δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή τεχνικά/τυπογραφικά λάθη κατά την ενημέρωση ή αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος.
7. ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Οι παραγγελίες πρέπει να λαμβάνονται εγγράφως μέσω διαδικτύου δια της συμπληρώσεως και αποστολής της σχετικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στον ιστότοπο www.cosyroom.gr. H παραγγελία σας θεωρείται ληφθείσα από την Εταιρεία από την στιγμή που θα ληφθεί σχετική ενημέρωση με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχετε καταχωρήσει.
Η παραγγελία σας θεωρείται δεσμευτική όταν στην κατάσταση παραγγελίας υπάρχει η ένδειξη «Υπό Αποστολή» ή «Διαθέσιμη προς Παραλαβή».
Ο παραγγέλλων θα πρέπει να ελέγξει την Επιβεβαίωση Καταχώρησης και να ενημερώσει εγγράφως την cosyroom.gr αμέσως ή το αργότερο εντός 12 ωρών από την ώρα λήψης ηλεκτρονικής ειδοποίησης, για οποιοδήποτε ενδεχόμενο λάθος, αλλιώς τα στοιχεία που αναφέρονται στην Επιβεβαίωση Καταχώρησης θα εφαρμοσθούν σε αυτήν την Σύμβαση.
8. ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Πριν από την αποστολή Φόρμας Παραγγελίας, θεωρείται ότι έχουν καταστεί γνωστά τα ακόλουθα στοιχεία και πληροφορίες:
Στις αναγραφόμενες τιμές των διαφόρων προϊόντων που αποτυπώνονται στις σελίδες του ιστοτόπου συμπεριλαμβάνεται και ο Φ.Π.Α., στο προβλεπόμενο από τον νόμο ποσοστό.
Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούν να αλλάξουν οποτεδήποτε χωρίς προειδοποίηση. H cosyroom.gr δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν καλύπτει διαφορές τιμών προϊόντων που αγοράσθηκαν από φυσικό κατάστημα της cosyroom.gr και ο πελάτης διαπίστωσε εκ των υστέρων την ύπαρξη χαμηλότερης τιμής στο ηλεκτρονικό της κατάστημα ή το αντίστροφο.
Οι διάφορες προσφορές προϊόντων ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Σε περίπτωση μικρής ή περιορισμένης διαθεσιμότητας αποθέματος προϊόντος που έχει βγει σε προσφορά, η cosyroom.gr διατηρεί δικαίωμα οι σχετικές παραγγελίες να εκτελούνται με κριτήριο την ικανοποίηση όσο το δυνατόν περισσοτέρων πελατών της, ήτοι παραγγελιών που καταχωρήθηκαν από διαφορετικούς/ξεχωριστούς χρήστες.
9. ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε φάση επεξεργασίας της, αφού επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 2316024276, ή εφόσον στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@cosyroom.gr, καθημερινά από 8.00 έως 16.00. Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας σας, η cosyroom.gr θα σας ενημερώνει για τις επιλογές που έχετε.
10. ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΣΑΣ
Η αποστολή παραγγελίας μέσω του ιστοτόπου www.cosyroom.gr ισοδυναμεί με αναγνώριση ότι οι οφειλές αλλά και άλλα πραγματικά περιστατικά, που αφορούν την χρήση τους ιστοτόπου www.cosyroom.gr., θα αποδεικνύονται από τα αποσπάσματα των βιβλίων της Εταιρείας, στα οποία αποτυπώνεται η κατάσταση της παραγγελίας σας και στα οποία αναγνωρίζετε και αποδίδετε πλήρη αποδεικτική δύναμη. Επίσης, αναγνωρίζετε ότι οποιαδήποτε δεδομένα τα οποία αποθηκεύονται τοπικά στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές της Εταιρείας ή σε αποθηκευτικούς χώρους ηλεκτρονικών δεδομένων των παρόχων διαδικτυακών υπηρεσιών αποδεικνύουν πλήρως τις δραστηριότητες σας στον ιστότοπο της Εταιρείας και όλα τα σχετικά πραγματικά περιστατικά.
11. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ – ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Τόπος και χρόνος παράδοσης
Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός της εδαφικής επικράτειας του Ελληνικού Κράτους. Το ωράριο των παραδόσεων γίνεται σε προκαθορισμένες ώρες, σε συνεννόηση πάντα με τον εκάστοτε πελάτη, λαμβάνοντας όμως υπόψη μια εύλογη διάρκεια απόκλισης λόγω πιθανών δυσκολιών κατά την παράδοση ειδών σε άλλους πελάτες ή κυκλοφοριακής συμφόρησης ή γενικότερα κάποιου ζητήματος που μπορεί να καθυστερήσει την εκτέλεση της. Οι ώρες των δρομολογίων της κάθε αποστολής ορίζονται μονομερώς από την εταιρεία και γνωστοποιούνται στον πελάτη. Οι παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα από προμηθευτές αποστέλλονται άμεσα μετά την συλλογή και τον έλεγχο τους στις κεντρικές αποθήκες της εταιρείας. Εφόσον συμφωνηθεί με τον πελάτη, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν αποκλείει το ενδεχόμενο τμηματικής αποστολής επιμέρους προϊόντων μιας παραγγελίας.
Γενικοί όροι περί αποστολής προϊόντων
Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους τρόπους, τους όρους και τις τιμές αποστολής κατά βούληση και χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση υποχρεουμένη να ενημερώσει τους υποψήφιους πελάτες της για τις μεταβολές αυτές με αναθεώρηση των παρόντων όρων χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Προθεσμία εκπλήρωσης της πώλησης – παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων καθορίζεται και επιβεβαιώνεται κατά την αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της εταιρείας. Η επιβεβαίωση του χρόνου παράδοσης αποτελεί ευθύνη του πελάτη και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται και δεν υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη ή ζημία προκύψει από την καθυστέρηση εκτέλεσης της παραγγελίας, για οποιαδήποτε αιτία. Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα αντιμετωπίσει η εταιρεία όσον αφορά την παράδοση προϊόντων, δικαιούται να αναβάλει την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) ή τηλεφωνική ενημέρωση. Αν η καθυστέρηση εκτέλεσης της παραγγελίας οφείλεται σε ένα ή περισσότερα προϊόντα από το σύνολο των παραγγελθέντων, το υπόλοιπο της παραγγελίας μπορεί να εκτελεστεί κανονικά με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη.
Γενικοί κανόνες που αφορούν τις παραδόσεις
Οι παραδόσεις των ειδών γίνονται στα όρια των περιοχών εξυπηρέτησης που έχει ορίσει η εταιρεία και με την αντίστοιχη χρέωση ανά ζώνη ή περιοχή. Οι παραδόσεις των προϊόντων πραγματοποιούνται στο ισόγειο της δηλωθείσας διεύθυνσης σε κάθε παραγγελία. Εάν ο πελάτης επιθυμεί μεταφορά εντός της οικείας του σε όροφο άνω του ισογείου τότε θα πρέπει να έχει προηγηθεί συνεννόηση και συμφωνία με την εταιρεία. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο πελάτης επιβαρύνεται με το προβλεπόμενο κόστος μεταφοράς ανά όροφο. Η εταιρεία δικαιούται για λόγους ασφαλείας και προστασίας τόσο των προϊόντων όσο και των μεταφορέων, να προτείνει την μεταφορά στον όροφο με την χρήση γερανού. Τα σχετικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη. Διευκρινίζεται ότι για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί στα προϊόντα κατά την μεταφορά από το ισόγειο μέχρι τον όροφο επιβαρύνεται ο πελάτης, καθώς ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή από την στιγμή που το είδος δεν παραδίδεται στο ισόγειο της διεύθυνσης που είχε υποδείξει ο πελάτης.
12. ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ
Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της Εταιρείας ή οφείλονται σε ανωτέρα βία, στη διάρκεια της οποίας θα δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα λόγων ανωτέρας βίας μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των 2 μηνών, η παρούσα Σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση.
13. ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΩΣ ΠΕΛΑΤΗΣ
Είστε υπεύθυνοι για:
Την επιλογή προϊόντος σας και την καταλληλότητά του για τους σκοπούς σας και για τη χρήση, για την οποία αυτό προορίζεται.
Τις δαπάνες αποστολής ή/και μεταφοράς των προϊόντων στην κατοικία ή στην επαγγελματική εγκατάσταση του αγοραστή.
14. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Μέσω Πιστωτικής κάρτας
Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις με χρέωση πιστωτικής είτε χρεωστικής είτε προπληρωμένης κάρτας εκδόσεως αναγνωρισμένης Ελληνικής ή αλλοδαπής Τράπεζας, την οποία αποδέχεται προς συναλλαγή η εταιρεία. Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας πραγματοποιείται αφού προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητας της κατά την έγκριση και αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της εταιρείας που συνεπάγεται την κατάρτιση της πώλησης (η χρέωση μπορεί να γίνει τότε ακόμα και στην περίπτωση που κάποιο ή κάποια από τα είδη δεν είναι άμεσα διαθέσιμα και πρέπει να παραγγελθούν από προμηθευτές). Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας και η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος.
Με μετρητά, σε περίπτωση επιλογής της παραλαβής της παραγγελίας από το κατάστημα.
15. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Λόγος επιστροφής και αντικατάστασης προϊόντος αποτελεί:
1. Να έχει παραδοθεί άλλο προϊόν από αυτό που αναγράφεται στην αρχική παραγγελία λόγω λάθους στη διαδικασία, την τιμολόγηση, την αποστολή, ή αν στα προϊόντα προκλήθηκαν ελαττώματα κατά τη μεταφορά, όταν αυτή γίνεται από συνεργεία της εταιρείας. Σε περίπτωση μεταφοράς μέσω πρακτορείου και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί σε άριστη κατάσταση στο πρακτορείο της επιλογής του πελάτη την ευθύνη φέρει το αντίστοιχο πρακτορείο μεταφορών.
2. Σε κάθε περίπτωση που αποδεδειγμένα υπάρχει αστοχία υλικού ή κατασκευαστικό λάθος για τα οποία φέρει την ευθύνη η εταιρεία ή και ο κατασκευαστής.
Το κόστος μεταφοράς προϊόντων προς επιστροφή και επισκευή ή αντικατάσταση βαρύνει εξ ολοκλήρου τον πελάτη. Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της εταιρείας μόνο στις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα ή έλλειψη ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την εταιρεία. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη της επιστροφής των προϊόντων σημαίνει αυτοδικαίως απώλεια του δικαιώματος αντικατάστασης και αποδοχής των προϊόντων ως έχουν. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και την πλήρη συσκευασία του σε άρτια κατάσταση. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα εκτελείται επισκευή του προϊόντος εάν αυτό δύναται να πραγματοποιηθεί ή ολική αντικατάσταση μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν επισκευάζεται, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον υπάρχει σύμφωνη γνώμη της εταιρείας, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την εταιρεία, σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους με επιμέλεια της εταιρείας. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της εταιρείας πλέον. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την σύμβαση του πελάτη με την εκδότρια Τράπεζα. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
16. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Σε εντελώς εξαιρετικές περιπτώσεις, η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει για τους ακόλουθους λόγους:
Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να εκτελέσουμε παρ’ όλα αυτά την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
Το προϊόν που παραγγείλατε έχει καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στην πληθώρα προϊόντων που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή, υπάλληλος της Εταιρείας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας ενημερώσει για τις ενδεχόμενες εναλλακτικές λύσεις.
Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
Σε κάθε περίπτωση, εφόσον εντός εξήντα (60) ημερών από το χρόνο διαβίβασης της παραγγελίας το αντικείμενο της παραγγελίας δεν έχει παραδοθεί ακόμα στον αποδέκτη του, ο αποδέκτης έχει δικαίωμα, με τη συμπλήρωση της παραπάνω προθεσμίας, να υπαναχωρήσει από την παραγγελία.
17. ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ
Εάν οποιοδήποτε τμήμα της παρούσας Συμβάσεως αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη Σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Οι άκυροι ή/και μη εφαρμοστέοι όροι θα αντικαθίστανται με όρους που να πλησιάζουν όσο είναι δυνατόν το νόημα και το σκοπό των άκυρων ή μη εφαρμοστέων όρων από οικονομικής άποψης.
18. ΙΣΧΥΟΝ ΔΙΚΑΙΟ – ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ
Η παρούσα Σύμβαση θα διέπεται από το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών, κάθε δε διαφορά από αυτήν θα υπάγεται στην αποκλειστική αρμοδιότητα των δικαστηρίων της Αθήνας.